Wednesday 30 November 2016

7 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperStarShaklee

Assalamualaikum.. Saya Siti Zainab pengedar Shaklee di Malaysia. Sedia untuk COD di kawasan Jitra khususnya Bandar Darul Aman dan sekitarnya, Alor Setar dan Langkawi. Tetapi sekiranya anda berada luar dari kawasan yang saya nyatakan, jangan risau, anda masih boleh beli Shaklee online dengan saya dan saya akan terus poskan (ke seluruh Malaysia) hingga sampai kepada anda dengan selamat. Memang banyak pengedar Shaklee yang lain, tetapi tidak akan sama dengan Siti Zainab nan seorang. Gituu.. hihi. Jom saya cerita 7 Kelebihan Beli Shaklee dan Daftar Ahli Shaklee Dengan Saya Dari Group SuperStarShaklee. Selamat berkenalan dengan gembira! 😍


#1. Pengalaman Lebih 20 Tahun Makan Vitamin Shaklee

Haaa tudiaa.. mana nak dapat Shaklee Independent Distributor (SID) macam ni? Hehe. Walupun saya tak sampai 20 tahun tetapi di dalam team SuperStarShaklee, ada yang mempunyai 20 tahun pengalaman makan vitamin shaklee dan mendapat hasil yang positif daripadanya. Boleh kata setiap vitamin Shaklee itu kami pernah makan dan tahu bagaimana kesan dan manfaatnya. Sebab itulah kami mampu memberi konsultansi terbaik kepada anda supaya anda juga mendapat hasil yang terbaik untuk kesihatan diri dan keluarga. Insha Allah dengan izin Nya..

#2. Akses terus dengan Nutritionist Shaklee

Ya membeli Shaklee dan mendaftar ahli Shaklee dengan saya bermakna anda layak mendapat akses untuk bertanya sebarang isu terus kepada Nutritionist Shaklee. Pakar Nutrisi kata orang utagha. hehe. Anda tak perlu tunggu dan melalui banyak protokol yang memakan masa hanya untuk mendapatkan nasihat berkaitan kesihatan atau pemakanan vitamin anda. Semuanya boleh tanya dan mendapat bimbingan terus daripada nitritionist. Haa untung ke bertuah? hihi

#3. Informasi yang Tepat dan Cara Makan Paling Berkesan

Kebanyakkan SID hanya pandai menjual vitamin tetapi tidak menerangkan cara makan yang betul sampaikan pelanggan tak dapat kesan positif yang sepatutnya. Paling teruk mereka hanya membuta tuli bagi cara makan vitamin ikut blog-blog orang di internet. Salah ye cara tu. Sebab lain orang lain isu kesihatannya jadi cara makannya adalah berbeza. Ramai pelanggan sebelum ini membeli dengan SID lain tetapi datang untuk rujuk saya cara makan yang betul.. Untuk pengetahuan anda, adalah menjadi kesalahan dalam undang-undang bisnes Shaklee untuk hal demikian. Sebab takut ada isu cross-line, maksudnya kita rampas customer SID lain. Padahal customer tu yang datang cari kita.. Jika anda membeli dengan saya, Insha Allah saya akan pastikan  anda mendapat bimbingan cara makan sebetulnya hingga mendapat hasil yang anda mahu. Kerana saya bukan jadi pengedar Shaklee untuk menjual semata-mata tetapi dengan niat utama supaya lebih ramai pelanggan saya sihat dan hidup lebih gembira dengan amalan pemakanan vitamin yang betul.


#4. Pakar Penyusuan, Pakar Set Hamil dan Berpantang, Pakar Detox


Wah terernya saya! Semuaa benda saya pakar tau! Haha.. Sebenarnya  dalam team SuperStarShaklee, kami mempunyai pakar penyusuan yang bertauliah sejak tahun 2007 lagi. Kata orang aloqstaq, Lactation Consultant. Gituu... Kami juga ada ibu-ibu yang pakar dan merasai sendiri pengalaman menggunakan set hamil dan bersalin Shaklee, termasuklah saya sendiri. Ini sangat sesuai jika anda berminat untuk cuba Set Bersalin Shaklee, rujuk panduan bersalin seperti panduan bersalin ibu pertama kali berpantang, panduan berpantang sendiri, menu-menu dan masakan berpantang sihat, dan banyak lagi. Kami berkongsi bukan semata-mata daripada ilmu formal tetapi juga dari pengalaman sendiri. Jika masalah anda selain daripada isu hamil, berpantang, menyusu, jangan risau kami ada Pakar Detox yang bertauliah dan berpengalaman! Segala rujukan dan bimbingan lengkap ada di sini untuk anda.



#5. Kumpulan Sokongan dan Group yang Aktif


Pernah tak anda masuk group bisnes tetapi groupnya macam senduu aje.. sedih kan? Rasa macam, eh aku terpedaya sudah! Haha. Saya pernah berada dalam situasi yang sama sehinggalah Allah temukan saya dengan Team SuperStarShaklee. Team yang aktif dan fresh dengan informasi tentang produk Shaklee dan bisnes Shaklee juga, sangat sesuai untuk yang nak daftar ahli Shaklee, untuk makan sendiri dan juga untuk yang nak buat Bisnes Shaklee Online mahupun Offline.

Support daripada master, leader dan pakar-pakar dalam group ini, Masha Allah memang sangat hebat dan positif. Sampaikan saya rasa kalau saya tengah down, famili SuperStarShaklee inilah antara faktor  saya bangkit semula.. Saya lebih mengenali diri dan menghargai sekeliling dan jelas dengan matlamat hidup selepas berada bersama famili ini. Tak dapat saya gambarkan tetapi anda boleh merasainya sendiri jika anda berada di dalam team ini. Insha Allah..



#6. COD di Jitra, Alor Setar, Canglun, Langkawi


Boleh COD segera ke kawasan Jitra, Alor Setar, Canglun dan Langkawi. Jika anda berada di kawasan berkenaan Insha Allah saya bersedia COD vitamin anda mengikut masa yang dipersetujui kita berdua. Mudahkan? Anda tak perlu tunggu lama..


#7. POS ke Seluruh Malaysia

Jika anda berada di luar kawasan COD yang dinyatakan, janhan risau saya akan bantu hantarkan vitamin anda dengan POS ke seluruh Malaysia termasuklah Sabah dan Sarawak. Team kami juga berpengalaman menguruskan pos hingga ke luar negara tau! Janji pelanggan kesayangan dapat vitamin mereka. Insha Allah..

Saya kira cukuplah 7 kelebihan yang akan anda dapat sekiranya membeli Shaklee atau mendaftar jadi ahli Shaklee dengan saya. Hubungan kita bukan sekadar pelanggan dan penjual tetapi anda juga menjadi sahabat saya selamanya.. Insha Allah.. 😁





No comments:

Post a Comment