Tuesday 15 November 2016

Shaklee Hadiah Buat yang Tersayang

Assalamualaikum.. Kalau suka sesuatu barang, korang akan guna sorang atau share dengan orang lain?Haa Jujur!  Saya masa pregnant dulu craving benda manis. Opps! Jadi kalau dapat makan 1 slice kek coklat tu memang tak lah nak share dengan orang lain kan!. Tapi sekarang sejak bergelar ibu semuanya berubah. Walaupun ada sikit tetap akan dahulukan anak. Ataupun teringat untuk simpan sikit kat husband. Soo sweet kelapa papaya ek! HAHA. Begitu juga dengan Shaklee, saya tak makan sorang tau! Saya akan share dengan suami dan anak juga supaya mereka boleh sihat macam saya! gituuuu...

Masa mula-mula makan Set Berpantang Shaklee, saya pernah offer suami untuk makan sekali, tapi dia kata mana layan makan suppliment semua ni. eh eh! Tapi bila lama-lama dia perasan kulit saya makin elok dah tak kering, mula la dia start tanya saya makan apa kulit jadi cantik? Siap puji lagi khauu. Haaa tu la dulu orang offer jual mahal.

Terus saya kenalkan ESP dan Vitamin C pada husband. Dan terangkan apa manfaat suppliment ini untuk kulit. Dan hari tu juga dia start belajar makan ESP dan Vitamin C. Haha. Kemudian saya beli dan consume Omega dan Alfafa. Dia tengok saya lepas bersalin maintain slim aje, padahal dia dah dua kali ganda size waktu bujang dulu. HAHA. Terus dia pun join saya makan Omega dan Alfafa pula. Nak selim melim macam i jugak letewww...

Kalau Adam Daniyal demam atau selsema, saya akan makan Nutriferon dan Vitamin C, sebab Adam masih menyusu badan kan, punn sama husband mesti kalut tanya makan apa benda pulak tu. Dan dia pun nak juga makan Nutriferon sebab nak kuatkan sistem imun juga katanya.

Jadi apa sahaja suppliment Shaklee yang saya makan, mesti saya akan kongsi bersama yang tersayang juga, husband dan anak. Dengan ikhtiar ini, kesihatan keluarga saya bertambah baik.. Insha Allah..

Anda juga boleh kongsikan suppliment kegemaran anda dengan keluarga. Paling baik hadiahkan satu untuk mereka. Laaagi baik hadiahkan 1 set untuk mereka. Contohnya hadiahkan Set Sendi dan Lutut untuk mak ayah. Hadiahkan Set Berpantang untuk isteri. Hadiahkan Vivix untuk bantu suami berhenti merokok. Hadiahkan Nutriferon dan Chewable Vitamin C pada anak-anak.

Insha Allah dengan ikhtiar cara sihat, anda dapat mencegah penyakit merbahaya. Bak kata pakar mencegah lebih baik daripada mengubati. 😊

Nak dapatkan supoliment untuk yang tersayang jom wasap saya ya 📲📲

Ct Zainab
019-555 7886
Pemgedar dan Konsultan Shaklee Terbaik dengan Cara Makan Paling Berkesan

No comments:

Post a Comment