Saturday 19 November 2016

Cerita Saya Berjumpa Upline Shaklee Saya

Asaalamualaikum.. Hari ini saya nak share sikit tentang bagaimana saya belajar berbisnes Shaklee ini walaupun upline saya jauh. Yela saya di Langkawi dan mak bisnes saya di Jitra. Jauh tu kena berenang laut dulu baru boleh jumpa. Jauhlah sangat! HAHAHA. Mak bisnes saya Fasihah Shukor (Jitra) dan neni bisnes saya, Master Siti Salwa Zainal Abidin (KL). Selama 4 bulan join Shaklee ini dah saangat banyak coaching bersama upline saya hadiri. Tapi coaching secara online la.. hehe. Eh ye la, sekarangkan dunia teknologi jarak bukan lagi suatu masalah. Walaupun mak bisnes kita dekat atau jauh, teknologi masih boleh menjadi perantara paling fleksible. Walaupun ada urusan atau outstation di mana-mana, saya masih boeh mengikuti coaching online daripada upline saya.

Walaupun coaching online lebih fleksible, saya juga pernah berjumpa mami Salwa dan mama Fas untuk sesi oching offline di Shaklee Penang Branch Store, Masa tu mami Salwa buat coaching khas untuk anak-anak di utara, haa apalagi rebut peluang la saya ke sana. Ambil aura ambil berkar sedut ilmu! Masa tu Adam Daniyal baru 3 bulan dan saya angkut sama-sama masuk kelas dengan saya. hehe.



Bila kita betul-betul mahukan sesuatu, tiada apa lagi yang mampu menjadi halangan. Saya yakin saya mampu berjaya dan pergi jauh dalam bisnes Shaklee ini. Ditambah pua dengan bimbingan mentor yang sangat tidak lokek ilmu dan superr baik serta sabar dalam membimbing saya yang baru nak bertatih ini. 

Mama Fas dan mami Salwa sangatlah baik orangnya. Paling buat saya jatuh hati dengan mereka adalah kerana sikap, pemikiran, kata-kata dan perbuatan mereka yang sangat positif! Betul-betul memberi inspirsi kepada saya untuk bangkit semula dan terus berlari mengejar impian saya.. Wahh! gituu... Macam feeling je kan.. Haa tapi jujurnya itulah yang saya rasa. Bukan setakat jatuh hati dengan produk Shaklee saja, malah dengan mentor-mentornya sekali buat saya sayang bisnes ini. 
Ahamdulilah.. ada sebab mengapa Alah temukan saya dengan mereka ini.. 

Kita semua diberi peluang untuk mengubah nasib kita dengan izin Allah. Jadi gunakanlah segala kudrat yang ada berlandaskan iman untuk menikmati rezeki di bumi Allah ini. Anda juga mampu hidup dengan lebih baik serta menambah lebih banyak nilai baik dalam hidup orang yang tersayang. Seperti saya, saya memilih Shaklee, bagaimana dengan anda? Jika masih tercari-cari, biar saya bantu anda mengenal apa itu bahagia bila kita mampu menambah nilai baik dalam hidup orang lain melalui Shaklee. Memberi dengan lebih banyak, Insha Allah kita akan dapat berganda banyak.

Jangan tunggu esok lagi untuk berubah. Ambilah langkah pertama hari ini juga. Jom sembang dengan saya :)


CT ZAINAB (ID 1232536)
019-555 7886
PENGEDAR SHAKLEE TERBAK DENGAN CARA MAKAN PALING BERKESAN
IG : ctzainab_superstarsupplement
FB : Ct Zainab

No comments:

Post a Comment