Thursday 10 November 2016

NUTRIFERON UNTUK ANAK YANG KERAP DEMAM, BATUK DAN SELSEMA

Waktu artikal ini ditulis, anak saya Adam Daniyal telah masuk umur 6 bulan. Bermula umur 4 bulan, Adam Daniyal kerap mengalami selsema. Jadi suka saya untuk kongsikan apa rawatan yang saya beri kepada anak bijak ini agar dia kembali sihat. Jujurnya saya seorang ibu yang sebolehnya mengelak ubat hospital selagi boleh ikhtiar dengan cara semulajadi. Boleh KLIK HOME REMEDY, untuk baca apakah cara semulajadi yang ibu-ibu boleh praktikkan untuk anak demam, batuk dan selsema. Salah satu perkara wajib yang saya lakukan agar adam segera sembuh dari selsema adalah dengan konsisten makan suppliment NUTRIFERON. Ya Nutriferon adalah suppliment yang mampu meningkatkan imuniti badan dan melawan influanza pada kadar optimum.



Sejak saya mengamalkan NUTRIFERON, selsema Adam Daniyal tidak seteruk dulu. Kalau dulu selsema saja, memang siaplah kami suami isteri kena bersengkang mata berjaga malam akibat si anak menangis tak selesa untuk tidur. Sampai satu tahap saya mati akal nak buat apa. Sampaikan pernah terfikir kot-kot ada 'benda' yang kacau. hahaha. Padahal ank kecil tu susah tidur sebab hidung tersumbat 😅



Manfaat NUTRIFERON untuk anak-anak  yang kerap demam, batuk dan selsema :

1. Kukuhkan sistem imun dalam masa 3 hari

Merangsang peningkatan sistem imun dengan mengerah sistem pertahanan semulajadi tubuh untuk membunuh T-cell, B-cell dan makrofag.

2. Melindungi dari Influenza

Sangat berkesan melindungi daripada virus, mikrob, batuk, selsema, flu, alergi, inflamasi dan influenza.

NUTRIFERON menjadi pengganti kepada ubat deman, batuk dan selsema kami sekeluarga kerana ia merupakan satu-satunya Interferon semulajadi di dunia yang di temui oleh Dr. Yasuhiko Kojima (Jepun) dan telah dipatenkan dan menjadi hak milik Shaklee.



Selepas kajian selama 40 tahun dan menggunakan beribu-ribu jenis herba, akhirnya Dr Yasuhako berjaya menemui formula yang mampu mendorong pengeluaran semulajadi interferon tubuh manusia, iaitu daripada biji labu, bunga Safflower, Honeysuckle Jepun dan biji Plantago.

Antara kehebatan NUTRIFERON yang lain adalah :

3. Melawan Kanser dan Tumor

Interferon semulajadi mampu merangsang immunoglobin melawan sel-sel tumor dan kanser. Ia juga mampu mengurangkan ketidakselesaan pada waktu rawatan kemoterapi.

4. Meringankan Stress dan Kelesuan

Yang disebabkan oleh tekanan, keresahan, kelesuan dan gaya hidup yang sibuk.

5. Melambatkan penuaan

Nutriferon mempunyi formula unik yang merangsang pengeluaran makrofag untuk mengurangkan radikal bebas, virus dan kuman. Menjadikan sel-sel lebih sihat.

6. Mengurangkan Infeksi oleh Pesakit Hepatitis B & C

Minimumkan ketidakselesaan seperti kembung perut, rasa mual, muntah dan lain-lain.

7. Mempertingkatkan menopause

Hipertensi, tahap kolestrol tinggi, kitaran darah menjadi lebih baik.

8. Mempertingkatkan PMS

Mengurangkan kekejangan waktu haid, sakit belakang, sakit payudara, masalah jerawat, kegelisahan, insomnia dan mode swing.

Dengan mengamalkan NUTRIFERON, bukan sahaja dapat melegakan selsema Adam Daniyal, malah membantu meningkatkan imuniti kami berdua sekaligus! Jujur saya katakan saya sangat sangat gembira kerana mampu menyihatkan anak dan keluarga tanpa perlu ubat ubatan yang mana pada jangka panjang mampu merosakkan buah pinggang.


Anda sebagai ibu juga berhak memberikan yang terbaik buat anak-anak dan keluarga anda. Jom sihat tanpa dadah ubat selagi mampu! Wasap segera dan saya akan bantu anda untuk dapatkan NUTRIFERON dan membimbing cara makan yang paling berkesan secara percuma! 😍



Pengedar dan Konsultant Shaklee Terbaik!
CT ZAINAB (ID: 1232536)
019-555 7886



No comments:

Post a Comment