Thursday 3 November 2016

HIDUP SEBELUM DAN SELEPAS KENAL SHAKLEE

Salam sihat insan hebat! Hari ni saya nak feling-feling dengan share apa perubahan amalan harian saya sebelum dan selepas kenal serta amalkan suppliment Shaklee. Apa perubahan hidup saya selepas ber-Shaklee. 

1. Suppliment/vitamin, jaga kesihatan, jaga makanan - perlu ke? What is the life for kalau bukan untuk enjoy makan apa yang kita suka. Kannnn?
2. Minum air masak - Ahh, air manis pun sama aje. Air jugak. Bedal aje.
3. Junk food/fast food - order je dah boleh makan. Tak payah susah2 masak.
4. Amalan hidup sihat - omgg boring nyee topik. Tukar2!
5. Tercari2 mentor dan bisnes yang boleh buat duit dan selari dengan minat supaya boleh kekal momentum

Selepas kenal Shaklee dan berada dalam 'family Shaklee' : 

1. Persepsi tntang pemakanan dan lifestyle sihat berubah! Disiplin makan vit ikut keperluan badan. Siap share lagi dengan family or kawan yg ada masalah berkaitan.
2. Sehari tak minum air masak secukupnya, rasa bersalah pada badan. Sb kita tau kurang air masak bawa byk mudarat pd badan.
3. Nak makan fast food fikir 101x. Kadang2 ada juga merasa, tapi lepas tu siap la buat mini detox!
4. Topik sihat ni dah jadi fav! Ilmu2 berkaitan supp/ksihatan dah jadi mcm makanan otak setiap hari. Paling best bila boleh share dengan member2 terutama sekali dalam bidang hamil, berpantang, menyusu.
5. Tak cari bisnes lain lagi. Bila dapat benefit dari suppliment terbaik dunia ni, terus terasa nak share pada satu dunia jugak. Tup tup eh aku dah jadi pengedar Shaklee dah! Eh dah ter-bisnes pulak. Ter-dapat income bulan2 pulak. Eh eh!

Alhamdulilah. ðŸ˜…😅

Jadi suka dan riang gembiralah saya sekiranya anda jugak nak merasa perubahan hidup yang lebih baik dengan Shaklee macam saya. Kalau nak naik kapal sama-sama, jom wasap saya sekarang ! Dengan gembira kita boleh jadi sahabat sihat dan rakan bisnes bersama :D

Ct Zainab
011-3554 6004

No comments:

Post a Comment