Friday 25 November 2016

Nutriferon Shaklee : Produk Shaklee Wajib Ada Dalam Setiap Rumah

Assalamualaikum.. Kalau aku kaya hari-hari hari raya, bil-bil jiran keluarga aku belanja selamba.. Wah gituuu khau jenab! Haha. Tapi ceritanya hari ini kalaulah saya mampu bagi satu suplemen buat setiap keluarga di Malaysia, NUTRIFERON lah yang akan saya hadiahkan! Nah ambil lah korang sorang satu kotak Nutriferon Shaklee sebagai Produk Shaklee Wajib Ada Dalam Setiap Rumah! Dan nyahkan segala panadol serta ubat-ubat deman, batuk, selsema yang memenuhi satu peti ais itu!



Kenapa Nutriferon wajib ada dalam simpanan setiap keluarga? Ok jom saya share sebabnya :

1. Tak Perlu Ubat Demam atau Panadol Lagi

Lagi ramai anak, lagi meriahlah peti ais kita dengan macam-macam jenis ubat. Ubat demamlah, batuk, selsema, pening, ubat angin kuskus la bagai. Boleh kata kat pintu peti ais tu dah macam farmasi. Haha! Jom switch mulai hari ini. Cuba simpan 1 kotak Nutriferon di rumah dan bagi anak makan kalau dia sakit. Insha Allah, lepas ni ibu-ibu dah jarang jumpa dokter untuk mintak ubat lagi.

2. Drugs-free Tanpa Merosakkan Buah Pinggang

TAHUKAH ibu-ibu bahawa, ubat memang membantu baikkan penyakit. Tetapi pengambilan ubat yang berterusan dalam jangka masa panjang boleh memberi kesan buruk kepada buah pinggang kita? Sebab ubat itu mengandungi dadah (yang dibenarkan dari segi perubatan). Jadi buah pinggang kita terpaksa bekerja keras untuk cuci kesan-kesan dadah ubat itu. Sebab itulah ada kes pesakit darah tinggi yang buah pinggangnya rosak akibat terlalu banyak makan bermacam-macam jenis ubat darah tinggi. Jujurnya saya bukanlah anti ubat, sebab saya makan juga ubat kalau dah sakit sangat. Tapi sejak kenal vitamin dan kepentingannya, saya lebih concern tentang penjagaan kesihatan berbanding mengubati penyakit. Saya bukanlah doktor tetapi saya berkongsi hanya sebagai seorang ibu yang mahukan yang terbaik buat anak dan keluarga.. Saya yakin anda juga begitu kan..? 😊

3. Anak-anak dan Keluarga Jarang Dapat Sakit Lagi

Ini saya berani jamin atas pengalaman saya sendiri. Dulu saya memang jenis orang yang cepat berjangkit selsema atau batuk daripada orang lain. Dalam adik beradik memang saya agak lemah antibodinya. Sehinggalah selepas saya konsisten makan Nutriferon, Alhamdulilah dengan izin Allah saya sangat jarang sakit. Walaupun baru-baru ini satu rumah diserang deman selsema dan batuk, saya antara yang masih sihat. Alhamdulilah sangat! Dan Adam Daniyal juga kalau diserang selsema, memang tak teruk macam dulu. Kalau dulu dia selsema siaplah kami satu rumah tak tidur malam, melayankan dia punya menangis sebab hidung tersumbat. Stress tau! Hahaha. Tapi sekarang saya fully stress-free dengan Nutriferon! 😄


Sebab itulah kalau diberi peluang saya mampu menghadiahkan satu suplemen kepada setiap keluarga di Malaysia ini, Nutriferon lah supplement itu, tanpa ragu-ragu!

NUTRIFERON ni daripada apa? Sedap ke rasanya? Nutriferon diperbuat daripada 4 bahan semulajadi iaitu biji labu, bunga safflower, buah honeysuckle Jepun dan biji Plantago. Sedap atau tidak terpulang pada tekak masing-masing. Ada customer saya kata sedap, ada bau labu sikit. Ada yang kata rasanya kureng tapi manfaatnya mantop! Tapi nak sihat punya pasal maka redha sajalah dengan apa sahaja bau atau rasanya. 😂

Bagaimana Nutriferon membantu menambah baik tahap kesihatan keluarga kita? NUTRIFERON membantu ;

1. Kukuhkan Sistem Imun Badan dalam Masa 3 Hari!

2. Melindungi daripada Influenza

3. Melawan Kanser dan Tumor

4. Meringankan Stress dan Lesu-lesu

5. Melambatkan Proses Penuaan

6. Kurangkan Infeksi Pesakit Hepatetis B dan C

7. Mempertingkatkan Menopaus

8. Mempertingkatkan PMS

Anda boleh baca entry saya DISINI bagi huraian ringkas tetapi padat bagi setiap point-point di atas. 😍

Sebab itulah saya menjadikan Nutriferon sebagai perisai kesihatan kami sekeluarga.. Bukan sekadar sihat dengan cara semulajadi dan selamat saja, malah peti ais di rumah juga lebih banyak ruang kosong sekarang, sebab dah tak jadi 'farmasi ubat-ubatan' dah. 😂

Jom ibu dan ayah sekalian, sediakan 1 kotak NUTRIFERON bagi 1 keluarga. Jadikan amalan mencegah lebih baik daripada mengubati. Tiada yang terlambat jika anda terus mulakan hari ini. Hubungi saya segera untuk dapatkan konsultansi percuma dengan rujukan pakar dan nutritionist bertauliah!

CT ZAINAB (ID 1232536)
019-555 7886
SAHABAT SHAKLEE TERBAIK ANDA DENGAN KONSULTANSI PERCUMA!

IG : ctzainab_superstarsuppliment
FB : Ct Zainab
FB PAGE : Hamil Berpantang Menyusu Tanpa Stress

No comments:

Post a Comment