Sunday 6 November 2016

PENGEDAR SHAKLEE LANGKAWI, JITRA & ALOR SETAR TERBAIK

Assalamualaikum dan Salam Sihat! Saya Siti Zainab, boleh panggil CT sahaja. Panggil dengan senyuman tau. Senyumankan bawa aura positif. hehe. Saya merupakan Pengedar dan Stokis Shaklee Langkawi, Jitra, dan Alor Setar, ready untuk COD produk Shaklee kepada penduduk di area sekitar Langkawi, Jitra dan Alor Setar. Nak daftar jadi ahli Shaklee terus pun boleh dengan saya. Jangan ragu jangan bimbang, saya akan pastikan anda dapat bimbingan cara makan vitamin Shaklee dengan cara paling berkesan dengan bimbingan pakar dan nuritionist. Insha Allah.. Anda boleh terus contact saya dengan yakin di No. 019-5557886. Jika anda berada di luar kawasan COD yang saya nyatakan tadi, no worries! Dengan gembira saya boleh bantu POS kan vitamin Shaklee sampai ke depan pintu rumah anda!

Dengan gembira juga saya menjemput anda untuk add saya di Account Facebook dan Instagram, supaya bolehla kita berkenal-kenalan. Gitu... Disini saya sertakan link ke FB Personal saya,
Pengedar Shaklee yang Ohsem dan juga link ke FB PAGE saya,
HAMIL, BERPANTANG, MENYUSU TANPA STRESS :D

Jom berkawan! :D


No comments:

Post a Comment