Tuesday 6 December 2016

Kedai Shaklee Untuk Bisnes Online Shaklee Saya

Assalamualaikum.. Salam sayang buat semua pembaca blog ini dan customer Shaklee kesayangan saya. Entry kali ini saya nak share di mana anda boleh dapakan vitamin-vitamin Shaklee berserta konsultasi percuma daripada saya.. Eksklusif untuk  anda yang membeli mana-mana vitamin Shaklee dengan saya dan juga pada anda yang belum pernah membeli tetapi berminat nak cuba kehebatan vitamin ini. Untuk pengetahuan anda, saya merupakan Pengedar Shaklee yang juga pengguna tegar Viamin Shaklee sendiri bermula daripada hamil hinggalah sekarang. Saya juga mendapat bimbingan daripada nutritionist dan pakar Shaklee sendiri berkaitan ilmu-ilmu nutrisi dan kesihatan secara mendalam. Saya adalah pengedar Shaklee yang sangat pakar dan berpengalaman dalam Set Hamil, Berpantang dan Menyusu Shaklee. Selain itu saya juga mempunyai ilmu dalam bidang kesihatan lain seperti Detox, Set Cantik, Set Kurus, Darah Tinggi, Kanser, Gout, dan Merancang Kehamilan dengan vitamin Shaklee. Insha Allah saya bantu anda ikhiar unuk sihat secara semulajadi dengan rangkaian viamin Shaklee.. Di bawah ini adalah rujukan Kedai Shaklee Untuk Bisnes Online Shaklee Saya. Klik untuk follow ya! Banyak perkongsian manfaat yang boleh dimanfaatkan bersama..


1. Blog ini merupakan Kedai Vitamin Shaklee saya yang utama. Anda boleh membaca pelbagai perkongsian tenang isu-isu kesihaan, cara daftar ahli Shaklee online, dan pelbagai tips kesihatan. Jika anda juga mempunyai bog, jangan lupa tinggalkan link di kotak komen supaya kita bolehlah berkawan :)


Klik sini untuk Blog saya: Pengedar Shaklee Jitra & Alor Setar

2. Jika anda seorang yang aktif di Facebook, saya jemput anda melawat kedai Shaklee online saya di sini Pengedar Shaklee Jitra & Alor Setar 019-5557886

3. Ini pula khas untuk anda ibubapa yang perlukan bimbingan dan pelbagai tips berkenaan kehamilan, berpantang dan menyusu, boeh follow saya di sini Hamil Berpantang & Menyusu Tanpa Stress

4. Kalau anda Instagramer tegar, jom lawat kedai online Shaklee saja disini Pengedar Shaklee Jitra & Alor Setar

5. Paaaling penting jom kita jadi kawan di FB Personl saya. Sebab disini sahaja ada banyak tips saya kongsikan setiap hari. Add saya disini ya Pengedar Shaklee Jitra & Alor Setar


Mudahkan sekarang? Sambil pegang handphone sambil-sambil boleh order viamin terbaik dunia secara online je.. Kalau nak konsulansi aau nak beli direct terus, jom CALL/ WASSAP saya di talian 019-5557886. Saya akan cuba untuk reply sepantas mungkin! :D

CT ZAINAB  (ID 1232536)
SAHABAT SHAKLEE TERBAIK ANDA
019-555 7886



No comments:

Post a Comment