Thursday 8 December 2016

Cara Dapatkan Kulit Cantik Semulajadi Dengan ESP Shaklee

Assalamualaikum. Suka pulak belek muka dalam cermin sekarang ni, sambil cakap, "mirror mirror on the wall, who is the pretiest among all?" Sekali cermin tu terus paparkan muka ceq ct. Apa lagi melompat gumbira heyhey la ceq ct. HAR HAR HAR. Ok berangan! Ceq ct tiada rahsia besar pun dalam mengekalkan kemulusan kulit selain daripada konsisten minum ESP Shaklee agar kulit cantik secara semulajadi. Tudiaa statement!

Macam mana ESP Shaklee bantu kulit ceq ct mulus, tulus dan kudus? Mai sini ceq nak cerita satu satu.. Kalau nak kulit cantik, rajin-rajin sikit baca sampai habis ok.

ESP adalah makanan tambahan (suplimen) protein yang diperbuat daripada soya tepilih dan berkualiti. Maksudnya, soya ESP :

✔ non-GMO (non genetically modified organism), genetik semulajadi soya tak di ubah apa-apa berbanding soya lain dipasaran yang kebanyakkannya di basuh dengan alkohol!

✔di proses pada kadar suhu yang rendah supaya protein soyanya tidak rosak

✔kandungan Indeks Glisemik (GI) adalah sangat rendah iaitu 39, maksudnya orang kencing manis pun boleh minum

✔ setiap 1 tin ESP mengandungi 30kg kacang soya berkualiti

✔mengandungi 9 asid amino yang badan tak dapat hasilkan, 5 sumber vitamin dan 5 sumber mineral

✔rendah lemak, rendah kolesterol, tiada uric asid dan sangat mudah diserap tubuh badan

✔satu hidangan bersamaan dengan 2x ganda daging, 4x ganda telur, dan 12x ganda susu. Peh kalau tak minum ESP larat ke nak makan semua tu supaya badan cukup protein? Ceq surrender!

Protein dan Kulit Cantik.


ESP minuman protein yang lengkap dengan kesemua 20 asid amino yang diperlukan oleh badan. Protein sangat penting dalam membentuk tisu dan organ dalam badan, termasuklah tisu dan sel kulit muka kita. Kekurangan protein menyebabkan kelemahan pada sistem imun, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, hilang kepejalan otot, perubahan warna rambut, masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon dan akhirnya fungsi organ gagal berfungsi dengan baik sehingga boleh bawa kepada kematian.

Begitu juga dengan kepentingan protein pada kulit muka dan seluruh badan kita. Kurang protein maknanya kuranglah penghasilan kolagen semulajadi kulit makanya kulit menjadi tua sebelum usia..

ESP Shaklee dan Kulit Cantik

Sebab itulah ceq ct selalu ingatkan betapa pentingnya badan kita cukup protein agar wajah kita pun nampak awet muda. Cara mudah nak pastikan bekalan protein adalah dengan minum ESP setiap hari, paling baik sebelum sarapan kerana ESP Shaklee membantu dalam mengekalkan:

🌷 Awet muda : membantu dalam membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda.

🌷Kulit remaja : merangsang semula pembentukan kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan sembuhan luka dan menghilangkan parut.

Jadi inilah antara rahsia muka ceq ct dah tersangat jarang disinggah jerawat lagi. Parut-parut jerawat pun dah hilang. Yela sebab kulit muka dapat protein secukupnya untuk pembentukan sel baru yang lebih sihat.

Penting ke kulit muka yang bersih dan nampak awet muda? Pada ceq ct mestilah penting kerana kulit muka yang sihat juga merupakan satu nikmat.. dan ia juga bantu membina keyakinan diri ceq ct.

Kalau hangpa pun nak kulit yang sihat tanpa perlu tepek macam-macam skincare yang berlungguk di pasaran sekarang, yang entah apa bahan yang digunakan kita pun tak tahu, ceq ct sarankan lebih baik hangpa semua minum saja ESP setiap hari dengan konsisten. Insha Allah dapatlah kulit yang mulus.

Macam mana nak dapatkan ESP dengan harga kasih sayang? Nak juga konsultansi percuma? Nak resepi ESP yang sedap nyum nyumm??

Cepat wasap ceq ct ya..



 CALL/WASSUP 019-555 7886



CALL/WASSUP 019-555 7886

No comments:

Post a Comment