Saturday 10 December 2016

Bisnes Online Shaklee Tambah Pendapatan

Assalamualaikum.. Zaman sekarang memang mancabar. Kelembapan ekonomi seluruh dunia turut memberi kesan kepada sektor pekerjaan di Malaysia. Banyak syarikat yang mengambil langkah berjimat-cermat, termasuklah mengurangkan pengambilan pekerja baru di syarikat mereka. Ini memberi kesan pada graduasi universiti yang baru hendak mulakan hidup. Sebab itulah graduasi hari ini perlu lebih bijak supaya boleh 'survive' dalam keadaan ekonomi tiada jaminan ini. Cara terbaik adalah dengan menjalankan bisnes sama ada secara part time mahupun fulltime.


BACA DISINI 5 sebab mengapa kita perlu mula berbisnes online daripada sekarang.

Bisnes apa yang boleh kita mulakan? Nasihat saya carilah bisnes yang tidak memakan modal tinggi sebagai permulaan dan mempunyai group bimbingan dan mentor yang terbukti berjaya. Saya memilih Shaklee sebagai bisnes penyelamat ekonomi saya hari ini. Alhamdulilah.. hingga hari ini walaupun bergelar suri rumah, tetapi saya berjaya menjana pendapat sendiri hanya dengan bekerja dari rumah sambil menjaga anak kecil.

Jujurnya apa-apa bisnes pun bukan mudah untuk kita sampai ke tahap yang tinggi, tetapi Alhamdulilah dengan sokongan team SuperStar Shaklee, saya telah berjaya berdiri teguh hingga hari ini.

Melalui Shaklee, saya bukan sahaja dapat menjana pendapatan bulanan tetapi dapat upgrade ilmu berkaitan bidang kesihatan, nutrisi, bisnes dan juga motivasi diri. Adalah sangat penting untuk pemula bisnes seperti kita untuk berada di dalam team yang kukuh dan sentiasa berkongsi ilmu.

Jadi pada rakan-rakan yang masih mencari pekerjaan dan ingin belajar mula berbisnes, segeralah hubungi saya untuk sama-sama menempuh arus dasyar ekonomi hari ini.

019-555 7886
019-555 7886
019-555 7886

Atau anda bolej terus KLIK DISINI untuk terus daftar.

No comments:

Post a Comment