Wednesday 18 January 2017

VIVIX : Keistimewaan dan Manfaat Vivix Kepada Kesihatan


Asaalamualaikum.. Bulan ini promo si magis merah Vivix. Memang tak menang tangan nak membalas wasap dan call penggemar tegar Vivix ini tau. Alhamdulilah.. sangat berbaloi melabur untuk kesihatan dengan mendapatkan keistimewaan dan kelebihan yang ada pada Vivix ini.

Tengok daripada warna dan rupa botol pun dah nampak gaya premiumnya, apatah lagi rasa dan manfaatnya. Kalau tak, tak kan lah customer yang dah lama sakit diabetis, boleh sembuh, orang yang ada strok pun kini dah bergerak aktif semula, dan para pakar perubatan sendiri pun mencadangkan Vivix pada pesakit mereka. Kan?

Apa yang istimewa sangat Vivix ini?

Vivix adalah supliment premium dalam rangkaian produk Shaklee. Vivix membantu merawat badan bermula daripada sekecil-kecil sel kita iaitu DNA. Ia bantu membaiki DNA menjadi lebih sihat dan mencegah kerosakkan DNA, dan hasilnya keseluruhan tisu dan organ badan dapat bekerja dengan baik dan menjadikan badan berada dalam keadaan sihat yang optimum.


Vivix mampu melambatkan penuaan pada tahap selular level dan mencegah kerosakkan DNA! 

Apakah tugas Vivix dalam badan kita?

1. Mencegah kerosakkan DNA

Setiap hari sel tubuh kita terdedah dengan banyak serangan radikl bebas yang boleh merosakkan DNA dan seterusnya menggangu fungsi sel dan panjang umur. Ramuan terbaik di dalam Vivix membantu melindungi dan memperbaiki selular DNA.

2. Memberi Impak Positif kepada Pengawalan Genetik

Vivix mampu mengaktifkan satu pengawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap selular.

3. Menggalakkan Pembentukan Baru Mitochondria

Ini mungkin agak saintifik sedikit. Dalam bahasa mudahnya, badan kita ada satu sel penjana tenaga yang di panggil Mitochondria yang menghasilkan tenaga yang diperlukan oleh badan. Jadi Vivix ini menggalakan pembentukan mitochondria yang baru agar mampu meningkatkn tingkat tenaga dalam sel badan.


4. Melambatkan pembentukan protein AGE

Penimbunan AGE dalam badan menyebabkan kerosakkan tahap selular yang akan menggangu keutuhan sel dan panajng umur. Vivix adalah 100% lebih kuat dm melambtkan pembentukan protin AGE ini.

Sebab itulah ramai pesakit kronik seperti diabetis, sakit jantung, darah tinggi, strok, Bells Palsy, Kanser akhirnya sembuh selepas ikthiar dengan VIVIX secara konsisten. Alhamdulilah semua pun dengan izin Allah..

Apakah Ramuan Hebat Dalam Vivix?


Bagaimana bahan semulajadi dalam Vivix ini bertindak menjaga sel DNA dan membaiki DNA kita menjadi sihat?


Muscadine Grape : Anggur muscadine dalam  Vivix ini merupakan anti oksidan yang kukuh dalam menjaga kesihatan kita dengan meningkatkan fungsi imun yang lebih tinggi. ia mempunyai 40 kali ganda polifenol yang terbukti baik untuk kesihatan kardiovaskular, menurunkan tahap gula dalam darah, melambatkan proses penuaan, mencegah kanser serta sebagai anti-virus dan anti-bakteria. Klau ikutkan anggur ini sebesar bola golf tau dah harganya sangat mahal hingga boleh menceceah RM100 sebiji!

Purple Carrot : Mengandungi Phytochemical dan sumber terbaik vitamin A. Ia juga mengandungi anthocyanins iaitu antioksidan mustajab yang bertindak sebagai anti-radang, anti-mikrob dan anti-carcinogen yang membantu mengurangkan risiko penyakit jantung, Asid klorogenik di dalamnya bertanggungjawab mengurangkan diabetis.

Elderberry : Sangat bermanfaat melawan jangkitan virus dan bakteria kerana mengandungi Vitamin C yang tinggi. Selain meningkatkan imunisasi tubuh, ia juga berupaya mencegah kanser dan mengubati kanser, menurunkan kadar kolesterol, mengatasi dan merawat masalah diabetis. Ia juga meningkatkan kesihatan jantung dan ginjal.

Japanese Knotweed : Ataupun dikenali sebagai Polygonum Cuspidatum mempunyai sumber resveratrol yang tinggi. Digunakan untuk melambatkan proses penuaan, merendahkan kolesterol, merendahkan tekanan darah, meninggikan prestasi atlet dan mengurangkan berat badan.

Manfaat Vivix untuk Kesihatan :
  1. Menggalakkn rangsangan penuaan yang sihat
  2. Bantu dalam menghalang kanser
  3. Mengrangkan risiko penyakit jantung
  4. Mengurangkan komplikasi dalam pesakit diabetis
  5. Menyokong kesihatan sendi
  6. Mengurangkan insiden bagi pesakit Azheimer
  7. Bantu dalam pengurangan ebrat badan
  8. Meningkakan sistem imun
  9. Meningktkan kesihatan mata
  10. Menyiking kesihatan keseluruhan
Jadi saya sangat sarankan setiap rumah mempunyai sekurang-kurangnya sebotol Vivix untuk enjagaan kesihatan menyeluruh seisi keluarga. Nak-nak lagi kalau ada antara ahi keluarga anda yang mengidap penyakit kronik seperti diabetis, penyakit jantung, strok, bel palsy, gout, kanser atau apa sahaja penyakit kronik lain, eloklah cadangkan mereka menjadikan Vivix sebagai salah satu ikhtiar untuk sembuh. 


Jika anda ingin mendapatkan Vivix bolehlah Wasap di talian ini 019-555 7886. Insha Allah saya akan bantu anda untuk mendapatkannay dan guide cara makan paing berkesan. Insha Allah :)







No comments:

Post a Comment