Monday 9 January 2017

Kulit Cantik Tanpa Make Up Dengan Set Kulit Cantik Shaklee


Assalamualaikum. Kulit cantik adalah impian setiap wanita, walaupun ibu yang dah beranak empat lima, dan wanita yang dah berusia, tetap nak juga kulit cantik walaupun tanpa make up. Ha impian semua wanita tu. Jangan terkejut tau, kalau saya bongkarkan satu rahsia tentang Set Kulit Cantik Shaklee ni. 

Iyaa... ni memang benar atas testimoni sendiri lagi. Sejak berpantang lagi saya amalkan vitamin Shaklee dengan niat nak tambah susu dan bertenaga, sampailah satu pagi tu, bangun daripada tidur, suami tegur, 
"Sayang makan apa? Awat kulit muka makin elok ja b tengok..? Tak mengelupas dah macam haritu.."

Terus segar hilang mengantuk bila cik abang tanya soalan cepu emas begitu. Hihihi. Apa lagi, walaupun tersipu malu, tapi dengan bersemangatnya saya cerita tentang apa yang saya amalkan. Semangalah sebab suami sendiri puji, padahal kita tak adalah usaha keras sangat nak kulit cantik, tapi Alhamdulilah secara tak langsung, dapat kulit yang cantik walaupun tanpa make up.

Saya amalkan makan Vitamin C Shaklee dan minum ESP Shaklee setiap harilah jawapannya. Masa berpantang, saya amalkan dua supliment di atas, ditambah pula dengan Alfalfa dan Ostematrix untuk tujuan tambah susu dan kuatkan sistem imun. 

Tapi Alhamdulilah, secara tak langsung, saya bukan sahaja dapat tambah susu, bertenaga sepanjang berpantang, tetapi siap dapat kulit yang cantik lagi walaupun tanpa makeup. Inilah rahsia saya mendapat kulit cantik dengan Set Kulit Cantk Shaklee.


Bagaimana ESP dan Vitamin C dapat membantu dalam mendapatkan kulit yang cantik dan berseri tanpa jerawat?

ESP 
  • Minuman protein yang memberikan asid amino terbaik yang diperlukan untuk merangsang semula pembentukan kolagen kulit dan otot.
  • Melembutkan dan bantu memutihkan kulit

Vitamin C 
  • Antioksidan yang kuat, melawan radikal bebas, melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya 
  • Merangsang pembentukan kolagen kulit, yang menjadikan kulit lebih anjal, tegang dan menjaga kehalusan kulit wajah.

Paling terbaik, anda boleh menambah vitamin E dan juga B Complex untuk mendapatkan kulit berseri tanpa make up.

Vitamin E
  • Melindungi kulit daripada sinar Ultra Ungu dan meindungi daripada  radikal  bebas yang merosakkan kulit.
  • Menjaga kelembapan, kesegaran dan keremajaan kulit.
  • Melambatkan penuan dan mengurangkan garis halus, parut dan jerawat di kulit.

B-Complex
  • Mencegah pigmentasi dan mengubati jerawat.
  • Menghilangkan stress faktor muka berjerawat dan kulit kusan
  • Membantu pembinaan sel-sel baru dan buang toksin di dalam badan.

Kalau kulit bermasalah, jawapan mudah bagi menyelesaikannya adalah melalui penjagaan dalaman badan. Kalau dalaman tak di jaga, pakailah apa produk pencuci muka sekali pun, mukanya tetap begitu juga.



Pencuci muka atau makeup hanyalah penutup luaran sahaja. Nak wajah cantik kenalah rajin makan vitamin, supaya badan cukup zat. Badan yang cukup zat, akan terpancar melalui wajah yang cantik, berseri dan bersih..


Berminat untuk dapatkan Set Cantik Shaklee ini? Boleh wasap saya di talian 019-5557886.. Jadi lepas ini, tak payah gigih make up tebal-tebal pun, dah boleh nampak cantik dengan Set Kulit Cantik Shaklee.













1 comment:

  1. Shaklee is the best supplement and sangat recommended!!

    ReplyDelete