Sunday 15 January 2017

Cara Nak Daftar Jadi Ahli Shaklee

Mudahnya cara nak daftar jadi ahli Shaklee hari ini. Tak payah susah-susah pergi office Shaklee pun, dah boleh daftar online je. Jimat duit minyak, jimat tenaga dan jimat masa kan.. Semuanya boleh buat dengan online saja. Yeayy!


Senang sangat nak jadi ahli, anda hanya perlu isi maklumat diri dalam borang online ini sahaja dan bila siap isi cepat-cepat wasap saya di 019-5557886 untuk saya aktifkan pendaftaran jadi ahli Shaklee anda itu. 


Ok siap isi! Tak sabarnye nak terus guna No ID ahli untuk beli vitamin dengan harha jimat berbaloi-baloi! Eh kejap.. sebelum tu cepat wasap "Daftar Online Shaklee" di 019-5557886 untuk pengaktifan borang ahli ya... Barulah boleh dapat semua manfaat sebagai ahli..

Apa ya manfaat jadi ahli Shaklee? Haaa jangan nangis tau kalau saya cerita apa yang best sangat jadi ahli Shaklee ni.. hihi..

1. Anda akan dapat membeli semua jenis suppliment Shaklee dengan harga ahli iaitu jimat dari 5% - 25%! Beza harga pasaran dengan harga ahli nak dekat RM20 jugak tau! Bayangkan berapa banyak benda lain kita boleh beli dengan duit tu? 

2. Anda juga layak sertai kesemua jenis promosi bulanan Shaklee. Dah la dapat harga jimat sebab ahli, dapat lagi potongan discount pada harga vitamin itu juga. Best sangat!

3. Anda boleh akses ke group rahsia bimbingan Master dan leader-leader hebat daripada Superstar Shaklee

4. Anda boleh join pelbagai acara yang Shaklee anjurkan untuk ahli-ahli. Acara yang bantu menambah kesedaran dalam bidang kesihatan dan gaya hidup yang lebih bermakna.

5. Paaalimg best, jika anda nak tambah duit poket dengan modal hanya RM79.50 (termasuk pos kit bag Shaklee) Shakleelah jawapan nya! Modal rendah, pulangan lumayan berganda setanding usaha. Insha Allah..

Bestnya bestnya! Tak sabar nak daftar sekarang jugak! Boleh terus je buat duit sambil sihat. SAYA NAK DAFTAR SEKARANG JUGAK!

Terima kasih daun keladi.  Kejap lagi kita jumpa lagi.. 😘😄


No comments:

Post a Comment