Wednesday 18 January 2017

Daftar Shaklee Online : Dengan Borang Pendaftaran Atau Dengan SMS


Sudah lama tercari-cari cara nak jimat dengan setiap pembelian vitamin Shaklee? Jika ya, tahniah anda sekarang berada di laman yang betul bagi mendaftar menjadi ahli sah Shaklee sama ada melalui cara SMS/WASSUP ATAU dengan mengisi borang ahli secara online.

Jika anda memilih untuk menjadi ahli secara SMS/WASSUP, ini yang harus anda lakukan. 

1. SMS/WASSUP "DAFTAR AHLI SHAKLEE" ke no. 019-555 7886 dan tunggu reply daripada saya dengan kadar segera 

Dan saya akan guide anda satu-satu cara daftar ahli yang sangatlah kacang goreng saja! Woww! Gitu je? Senangnya? Mestilah senang, sebab itulah saya di takdirkan untuk menolong anda daftar ahli supaya anda tak perlu buang masa ke kaunter office Shaklee semata-mata untuk mendaftar. Hehe..

2. Cara ke dua adalah dengan mengisi borang yang telah saya siapkan khas untuk anda di bawah ini. Baca arahan ringkas dan isi selengkapnya. Dan jangan lupa picit button HANTAR. Atau saya picit anda nanti! Hihihi.


Tahniah sekali lagi lagi kerana anda masih berada di laman ini untuk menjadi ahli Shaklee yang ohsem! Yuran pendaftaran ahli hanyalah sekali seumur hidup iaitu sebanyak RM79.50 (termasuk cas pos kit bag Shaklee). Bayar sekali tapi anda dapat harga jimat berkali-kali seumur hidup. Woww wow weee!!

Ahli juga layak membeli vitamin melalui Promosi Shaklee pada setiap bulan. Part ni saya selalu ambil kesempatan borong stok vitamin siap-siap sebab dapat jimat berganda-ganda. Hehe. Bijak tak saya apabila sel sel mula berhubung? KAH!

Jadi jangan malu jangan segan, jom mendaftar sekarang kalau anda pengguna yang bijak dan nak kekal sihat dengan vitamin semulajadi. Eh kejap, ada yang tertanya siapakah saya yang dok syok ajak orang daftar ahli ni? Saya adalah si manis konsultan Shaklee yang bertauliah dan akan membantu anda tentang apa sahaja persoalan berkaitan vitamin Shaklee. Insha Allah... 

Salam sayang,
Cik Manis
❤❤❤

No comments:

Post a Comment